علت محبوبيت گيتارهاي كلاسيك ياماها

گيتارهاي ياماها با دارا بودن كيفيت و طراحي مناسب در ميان برترين گيتارهاي موجود در بازار هم از لحاظ كيفيت و هم ازلحاظ كاربرد محسوب مي‌شوند.

ساير دلايل محبوبيت گيتارهاي ياماها عبارتند از:

. برند ياماها از اصيل‌ترين برندهاي فعال در حوزه موسيقي است كه در اوايل سده 1900 فعاليت خود را شروع كرده و امروز يكي از معتبرترين برندهاي توليدكننده تجهيزات موسيقي در سرتاسر جهان است. گيتارهاي كلاسيك ياماها به دليل تجربه زياد برند ياماها، تنوع بسيار زيادي دارند.

. گيتار كلاسيك ياماها داراي كيفيت مطلوب، كارايي مناسب، ماندگاري و قيمت گذاري مناسبي هستند.

. بازخوردهاي كاملا مثبتي از خريداران و مصرف كنندگان گيتارهاي كلاسيك در همه جاي دنيا شنيده مي‌شود.

مشخصات گيتارهاي كلاسيك ياماها C40

خريد گيتار ياماها C40 به هركسي كه قصد يادگيري گيتار را دارد، توصيه مي‌شود. به عبارتي، يكي از مدل‌هاي به صرفه براي افراد تازه كار در حوزه نوازندگي گيتار است. ياماها در ساخت اين مدل، هم به كيفيت و هم به پايين نگه داشتن قيمت توجه كرده است.

 

بسياري از رقيب‌هاي اين گيتار از مواد اوليه‌ي با كيفيتي همچون گيتار c40 ساخته نشده‌اند و همچنين ساخته شدن اين گيتار توسط سازندگان با تجربه‌ي اندونزي باعث تضمين كيفيت اين ساز مي‌شود.

مهمترين مشخصات گيتار ياماها C40

. سايز آن استاندارد و برابر با 4. 4 است. بنابراين براي بزرگسالان و نوجوانان بالاي 11 سال مناسب است.

. دسته اين گيتارهاي كلاسيك ياماها از جنس چوب ناتو است و ضخامت 50 ميلي متري دارد كه پهن بودن اين دسته و سيم‌هاي نايلون استفاده شده روي آن باعث تسهيل روند يادگيري مي‌شود و با اين گيتار به راحتي و بي‌نقص مي‌توان نت‌ها را اجرا كرد.

. صفحه انگشت گذاري رزوود، مجهز به 19 فرت فلزي و تعداد 6 سيم است.

. ضخامت كاسه اين گيتار 94 تا 100 ميلي متر است.

. داراي ابعاد11 × 37 × 100 سانتي‌متر و وزن 1. 5 كيلوگرم است.

. مقياس اين گيتار 650 ميلي متر و عرض شيطانك 52 ميلي متر است.

قيمت گيتار ياماها C40 مقرون به صرفه و درعين حال با كيفيت ايده آل است.

. نوازنده درهنگام نواختن با اين گيتار راحتي كاملي دارد زيرا صفحه انگشت گذاري رزوود، بي‌نقصي نت‌ها و بازتوليد صحيح طراحي مناسبي دارد.

اصول نوازندگي با گيتار را براحتي به كمك گيتارهاي كلاسيك ياماها مي‌آموزيد و قيمت پايين آن به همين منظور درنظر گرفته شده، البته اين موضوع را در نظر بگيريد كه اين گيتار براي افراد مبتدي درست شده و سيم اوليه آن‌ها كيفيت معمولي دارد كه براي افراد مبتدي بسيار مناسب است اما اگر مي‌خواهيد سيم گيتار با كيفيت تري روي گيتار خود داشته باشيد مي‌توانيد سيم آن را تعويض كنيد.

 

مشخصات گيتار كلاسيك ياماها مدل C70

اين نيز يكي از مدل‌هاي پرفروش گيتارهاي گلاسيك ياماها با قيمت مناسب و درعين حال كيفيت و صداي فوق العاده است.

مشخصات ظاهري گيتار ياماها مدلC70

. پشت و كناره‌هاي گيتار ياماها C70 بصورت دولايه طراحي شده و از جنس چوب مرانتي و با ظرافت قابل قبولي برخوردار است. اين طراحي سبب شده تا صداي اين مدل گيتار، عمق و قدرت بيشتري داشته باشد.

. جنس قسمت پشت و كناره جعبه صداي گيتار ياماها C70 از چوب شوريا است كه باعث بهبود رزوناس صدا مي‌شود.

. صفحه رويي گيتار ياماها C70 از ماشين هد طلايي و باينديگ چندلايه ساخته شده است. طراحي ماشين هد به گونه‌اي است كه زمينه يادگيري صحيح شيوه كوك كردن گيتار را خواهيد داشت.

. سايز اين گيتار مشابه گيتار C40 و كاملا استاندارد است.

. همچون گيتار C40، راحتي نوازنده با طراحي مناسب صفحه رويي انگشت گذاري و ساير موارد، تضمين شده است.

. جنس سيم‌ها از فنر و نايلون و جنس فرت‌ها فلزي است.

. لعاب بدنه و دسته براق است.

. داراي صدا و تناليته بسيار مناسبي است.

. عرض شيطانك و مقياس گيتار مشابه گيتارC40 و به ترتيب برابر با 52 ميلي متر و 650 ميلي متر است.

قيمت گيتار ياماها C70 مقرون به صرفه و درعين حال كيفيت ساخت بالا است.

. اين گيتار نيز ساخت اندونزي مي‌باشد كه تضمين كيفيت آن است.

بطوركلي، كيفيت ساخت و كاركرد گيتار ياماها C70 اصلا قابل مقايسه با قيمت اين گيتارهاي كلاسيك ياماها نيست. اگر بدنبال يادگيري گيتار هستيد و مي‌خواهيد گيتاري را خريداري كنيد كه تا ساليان سال به عنوان يك گيتار خوب قابل استفاده باشد، خريد گيتار ياماها C70 را به شما توصيه مي‌كنيم و افراد مبتدي با خريد اين گيتار تا سال‌ها نياز به گيتار ديگري ندارند.

قيمت گيتار ياماها C40 و C70

مدل گيتار ياماها C40 پرفروش‌ترين گيتار جهان و مدل گيتار ياماها C70 از پرفروش‌ترين گيتارها و بهترين گيتار كلاس C ياماها به شمار مي‌رود.

هر دوي اين گيتارها، پرفروش و باكيفيت هستند. بطوركلي، اگر بدنبال گيتاري مقرون به صرفه و درعين حال با كيفيت ايده آل هستيد، خريدC40 را به شما توصيه مي‌كنيم، گيتار C40 تمام استانداردهاي ساخت گيتار را دارد ولي انتظار يك گيتار كاملا حرفه‌اي را از آن نداشته باشيد، با توجه به قيمتش از رقباي خود كيفيت خيلي بهتري دارد.

براي خريد گيتار هاي ياماها به سايت دلشاد موزيك سر بزنيد